Представниця ГО «Гуманітарний рух» взяла участь у тренінгу «Комунікація та PR»

31 липня – 1 серпня 2018 р. представниця ГО «Гуманітарний рух» проходила дводенний тренінг «Комунікація та PR» який відбувся у рамках проекту ІРРП для регіональних центрів розслідувальної журналістики, що беруть участь у проекті за підтримки програми МАТРА Посольства Королівства Нідерланди у Києві.

Два дні інтенсиву, нових знань, виходу за межі власних світобачень на тренінгу «Комунікації та PR» Інституту розвитку регіональної преси.

Тренери і тренерки розповідали, як комунікувати ГО та піарити себе, аби бути впізнаваними та як утримувати, приваблювати та збільшувати свої аудиторії. Кілька порад, які отримала Представниця ГО «Гуманітарний рух» Кіра Шаня на тренінгу, від тренерів:

– Ірина Негреєва, незалежна консультантка з управління проектами, моніторингу та оцінки:

  • В комунікації важлива орієнтація на клієнта, зворотній зв’язок.
  • Навіть якщо ви ГО, ви все одно себе продаєте.
  • Ви маєте розуміти, як залучати кошти і бути впізнаваними.
  • Якщо на ринку не знають про вашу організацію, то ви в чомусь недопрацьовуєте.

Навіть якщо ви ГО, ви все одно себе продаєте і маєте розуміти, як залучати кошти і бути впізнаваними. Вважаю, що це те, що в першу чергу повинні говорити всім, хто прагне змін і бажає до них долучатися. Незалежно від того, чи це бізнес, чи третій сектор. Якби це неприємно для вас (нас) не звучало

Ірина Негреєва

– Тарас Фролов, тренер, консультант з питань маркетингу та комунікації для ГО:

  • Аудиторія – це всі, від кого залежить досягнення вашої мети.
  • Не читайте мораль своїм аудиторіям – ні в приватному житті, ні в роботі.
  • Щоб дізнатися більше про аудиторію, проводять фокус-групи, замовляють соціологічні опитування та ін.
  • Потрібно скласти портрети ваших аудиторій (важливіших і менш важливих, від яких залежить виконання ваших завдань та досягнення мети).
  • Важливо показати історію успіху вашої організації для донора.

– Михайлина Скорик, медіа-менеджерка:

  • Медіа – широка аудиторія ваших потенційних читачів.
  • Медіа формують суспільну думку та ставлення до вашої роботи.
  • Якщо про вас не написали медіа – вас не існує.

– Марина Говорухіна, засновниця клубу піарників «Піранья», авторка книги «Заборонена книга: комунікації для громадських організації», провела лекцію «Відрізняйся або помри»:

  • Як примусити себе креативити? Практична порада: раз на тиждень робити щось, чого ніколи до цього не робили.
  • Все, що викликає емоції, привертає гроші.
  • Просування організації повинно відбувається на позитиві.
  • Все, що викликає посмішку, працює.

Засвоюємо поради та працюємо далі!

Варто зазначити, що це четвертий тренінг у 2018 році, і нагадуємо, що між ГО «Гуманітарний рух» та «Інститутом розвитку регіональної преси» підписано Меморандум, у рамках якого, на період 2 роки, заплановано 8 таких тренінгів і це вже був шостий з них.

AdMIN

Громадська організація «Гуманітарний рух»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *