4-5 лютого 2019 року, у м. Київ, за підтримки програми МАТРА посольства Королівства Нідерландів, Інститут розвитку регіональної преси (ІРРП) провів тренінг «Школа ефективного SMM. Як розповідати про складне і важливе у соціальних мережах».
Учасники: smm-менеджери організацій журналістів-розслідувачів.
Програма тренінгу:
День 1:
- Знайомство. Висловлення очікувань від тренінгу. Цільова аудиторія.
- Які соцмережі з якою метою можна використовувати для вашого контенту, принципи їх роботи: Instagram, Twitter, Telegram, Facebook.
- Facebook: терміни, алгоритми. Помилки при веденні сторінки. Як набрати підписників. Формати контенту. Вірусний контент і його ознаки. Перепаковування, і чому це варто робити.
- Блок відео. Фото проти відео. Відео для соцмереж. Як зробити хороше відео для соцмереж? Ознаки хорошого і поганого відео. Практика у виробництві відео.
День 2:
- Практика у виробництві відео. Обговорення робіт.
- Робота з фото, графікою. Формати та ідеї. Інструменти та ресурси для створення, редагування, брендування зображень.
- Створення колажів, графіки. Практика. Обговорення робіт.
- Чи є ідеальний час для публікації? Аналітика у Facebook. Аналіз дій (оцінка успіхів та негативного фідбеку) та планування. Реклама у Facebook.
- Підбиття підсумків, відповіді на запитання.
За результатами тренінгу учасники:
- отримали інформацію щодо принципів роботи найбільш популярних в Україні соціальних мереж;
- дізналися про важливість розуміння цільової аудиторії і реальної аудиторії;
- дізналися про особливості аналізу та планування своєї роботи в соцмережах;
- визначили найбільш ефективні підходи в просуванні журналістських розслідувань;
- навчалися перепаковувати текст у різні формати контенту для соцмереж;
- здобули навички роботи з фотографіями та графікою;
- здобули навички створення відео для соцмереж – від написання сценарію до монтажу;
- отримали навички роботи з рекламою.