Представник ГО «Гуманітарний рух» взяв участь у тренінгу «Школа ефективного SMM. Як розповідати про складне і важливе у соціальних мережах»

4-5 лютого 2019 року, у м. Київ, за підтримки програми МАТРА посольства Королівства Нідерландів, Інститут розвитку регіональної преси (ІРРП) провів тренінг «Школа ефективного SMM. Як розповідати про складне і важливе у соціальних мережах».

Учасники: smm-менеджери організацій журналістів-розслідувачів.

Програма тренінгу:

День 1:

  • Знайомство. Висловлення очікувань від тренінгу. Цільова аудиторія.
  • Які соцмережі з якою метою можна використовувати для вашого контенту, принципи їх роботи: Instagram, Twitter, Telegram, Facebook.
  • Facebook: терміни, алгоритми. Помилки при веденні сторінки. Як набрати підписників. Формати контенту. Вірусний контент і його ознаки. Перепаковування, і чому це варто робити.
  • Блок відео. Фото проти відео. Відео для соцмереж. Як зробити хороше відео для соцмереж? Ознаки хорошого і поганого відео. Практика у виробництві відео.

День 2:

  • Практика у виробництві відео. Обговорення робіт.
  • Робота з фото, графікою. Формати та ідеї. Інструменти та ресурси для створення, редагування, брендування зображень.
  • Створення колажів, графіки. Практика. Обговорення робіт.
  • Чи є ідеальний час для публікації? Аналітика у Facebook. Аналіз дій (оцінка успіхів та негативного фідбеку) та планування. Реклама у Facebook.
  • Підбиття підсумків, відповіді на запитання.

За результатами тренінгу учасники:

  • отримали інформацію щодо принципів роботи найбільш популярних в Україні соціальних мереж;
  • дізналися про важливість розуміння цільової аудиторії і реальної аудиторії;
  • дізналися про особливості аналізу та планування своєї роботи в соцмережах;
  • визначили найбільш ефективні підходи в просуванні журналістських розслідувань;
  • навчалися перепаковувати текст у різні формати контенту для соцмереж;
  • здобули навички роботи з фотографіями та графікою;
  • здобули навички створення відео для соцмереж – від написання сценарію до монтажу;
  • отримали навички роботи з рекламою.

AdMIN

Громадська організація «Гуманітарний рух»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *