Фандрейзингова стратегія

Фандрейзинг ми розумієм як пошук ресурсів (людей, устаткування, інформації, часу, грошей тощо) для реалізації проектів та/або підтримання існування організації.

Завданнями, що стоять перед ГО “Гуманітарний рух” у процесі фандрейзингу є:

  • пошук потенційних донорів;
  • обгрунтування потреб організації відповідно до інтересів потенційних донорів та рівнем їх розуміння наших проблем;
  • постійна робота з потенційними донорами (формування, підтримку і розвиток зв’язків);
  • формування громадської думки на користь підтримки діяльності організації чи колективу, збір листів підтримки, придбання авторитету.

Допустимі стратегії організації пошуку ресурсів:

  • екстенсивна стратегія — створення баз даних фондів і програм;
  • інтенсивна стратегія — підготовка проектів і подача заявок на грант в підібраний фонд або програму.

Фандрейзинг ГО “Гуманітарний рух” повинен проводитися членами самої організації без залучення зовнішніх “фахівців” з “консалтингових” фірм. Тобто розробкою і реалізацією стратегії пошуку фінансування члени ГО “Гуманітарний рух” займаються самостійно.

Допустимими методами для досягнення цілей фандрейзингу для ГО “Гуманітарний рух” є:

  • Участь у спільних проектах і отримання цільового фінансування за програмами міжнародних організацій;
  • Організація спеціальних заходів щодо збору коштів;
  • Залучення волонтерів;
  • Особисті коммунікації у соціальних мережах;
  • Розсилка листів подяки;
  • Самофінансування;
  • тощо.

Недопустимими методами для досягнення цілей фандрейзингу для ГО “Гуманітарний рух” є:

  • фінансування політичними та релігійними організаціями;
  • фінансування з інших “токсичних” джерел (під токсичними джерелами фінансування маються на увазі джерела, зв’язок з якими негативно відіб’ється на репутації організації).

Можливими джерелами залучення ресурсів є:

  • Компанії;
  • Приватні особи;
  • Фонди;
  • Державні органи.

Кожне з цих джерел може виступати в якості:

  • Фінансового спонсора;
  • Спонсора на умовах бартеру;
  • Грантодаючої організації.

Різниця між донорами, меценатами та спонсорами полягає в наступному:

  • Донори — це організації, в місії яких передбачено надання фінансової допомоги на конкурсній основі.
  • Меценати — це благодійна допомога фізичних осіб на добровільній основі.
  • Спонсори — це конкретна допомога юридичних та фізичних осіб на певних взаємовигідних умовах.

Таким чином, пошук ресурсів займає в процесі фандрейзингу ГО “Гуманітарний рух” важливе, але не єдине місце. Крім того, фандрейзинг — це також переконання інших у тому, що діяльність нашої організації заслуговує всілякої уваги та підтримки.

AdMIN

Громадська організація «Гуманітарний рух»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *