Представники ГО «Гуманітарний рух» пройшли тренінг «Підготовка проектних заявок і залучення коштів в організацію»

15-16 вересня 2017 року, у Києві, в «Інституті розвитку регіональної преси», у рамках Проекту зі сприяння організаційному розвитку центрів розслідувальної журналістики, проводився тренінг на тему «Підготовка проектних заявок і залучення коштів в організацію».

Тренери:

  • Олег Хоменок, старший радник з питань друкованих та конвергентних ЗМІ Internews Network, медіа-тренер;
  • Ірина Негреєва, незалежний консультант з управління проектами, моніторингу та оцінки.

Під час тренінгу було розглянуто наступні питання:

  • Чого чекають донори, і чого хочемо ми? Наші ідеї для проектів?
  • Чому донори відмовляють? Як приймається рішення про підтримку або відмову?
  • Аналіз проблем – яку проблему суспільства вирішує проект?
  • Як сформулювати проблему? Як довести актуальність проблеми?
  • Теорія змін / логічна модель, як основа проектної заявки.
  • Приклади логічних моделей, правила складання логічної моделі
  • Структура проектної заявки.
  • Приклади проектних заявок різних донорів, можливі відмінності.
  • Універсальна форма заявки на грант.
  • Послідовність дій при складанні проектної заявки.
  • Правила формулювання цілей, завдань, опис діяльності, очікуваних результатів.
  • Які ресурси враховуються при написанні проектної заявки?
  • Час – календар реалізації проекту, люди – ключові виконавці, гроші – бюджет.
  • Додаткові джерела фінансування проектів – власний внесок, фінансування проекту кількома донорами, краудфандінг та інші.
  • Роль фандразінгового плану в організації. Чому це працює?
  • Чого не слід включати в заявку?
  • Які ризики несе заявник / автор проекту? Аналіз ризиків.
  • Які ризики несе донор? Як переконати донора в здатності реалізувати проект?
  • Де знайти донора / отримати фінансування для нашої ідеї?

Та виконано практичні завдання з тем:

  • складання логічної моделі проекту,
  • планування ресурсів проекту, складання календарного плану, бюджету,
  • складання чернетки плану щодо залучення альтернативного фінансування (фандрайзингової плану).

В кінці тренінгу відбулося підведення його підсумків.

Нагадуємо, що між ГО «Гуманітарний рух» та «Інститутом розвитку регіональної преси» підписано Меморандум , у рамках якого, на період 2 роки, заплановано 8 таких тренінгів.

AdMIN

Громадська організація «Гуманітарний рух»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *